Cum a fost lansat singurul service mobil de biciclete woom din România?
Totul a început cu dorința de a simplifica cât mai mult viața părinților de #woombikeri: de la cei mai simpli pași în alegerea bicicletei potrivite, la livrări rapide de biciclete în stare perfectă, până la reducerea pașilor de asamblare. Tot ce ne-a mai rămas de făcut a fost să ne implicăm și în ceea ce se întâmplă după ce ajunge bicicleta la #woombikeri. Mai exact, întreținerea ei la service-ul de biciclete woom, fără timp pierdut.
Cum?
Am decis să deschidem un service mobil woom. 🚗👨🏻🔧 În acest articol, afli povestea din spatele celui mai rapid și simplu service de biciclete specializat în repararea modelelor woom.
Pe urmele mecanicului woom…
Lucrăm la un astfel de serviciu încă de anul trecut. Ne-am dorit să avem totul bine pus la punct, fără să amânăm alte urgențe sau proiecte pe care le aveam în lucru. Totul era pregătit. Lipsea doar ceva… sau mai bine zis cineva… un mecanic woom! 👨🏻🔧
Nu am mai stat pe gânduri și ne-am pus pe căutat.
Cine avea să fie cel mai potrivit mecanic pentru service-ul nostru de biciclete? Cu siguranță un tătic care înțelege părinții și copii, la fel de bine cum înțelege și bicicletele noastre.
Așa ne-am cunoscut cu Paul. 🤝
Paul este ciclist și mecanic cu experiență. Când nu se ocupă de reparat în service-ul de biciclete, participă la concursuri de downhill și enduro alături de prieteni. Fiind pasionat de mecanică și biciclete dintotdeauna, timp de 8 ani a lucrat ca mecanic la două dintre cele mai mari magazine de biciclete din București. Aflăm de la Paul că, pe lângă experiență, el este și tătic.
„Faptul că a apărut și cea mică în viața mea mă face să îmi doresc și mai mult să o învăț să meargă cu bicicleta și să ne bucurăm de aventuri împreună.”
Paul, mecanicul woom
🎉Surpriza face că este și client woom și deja cunoaște bicicletele.🎉 Își dorește să fie mecanicul nostru la service-ul de biciclete pentru că rezonează cu tot ceea ce înseamnă woom: bucurie, siguranță și încredere.
„Îmi doresc să aduc un plus de confort și siguranță părinților și copiilor, pentru că, și eu la rândul meu înțeleg ce înseamnă să biciclești și să îți dorești să-i oferi cea mai frumoasă amintire la pedale copilului tău.”
Paul, mecanicul woom
După ce te programezi în service-ul de biciclete woom, Paul este cel care preia programarea ta.
Ce înseamnă asta mai exact?
Înțelege care este problema tehnică a bicicletei și pornește spre locație cu mașina. 🚗Ajunge la locație. ➡️Preia bicicleta. ➡️Se întoarce în atelierul woom. ➡️Repară bicicleta. ➡️O aduce înapoi către tine, ca nouă.
„Ca responsabilități, mă ocup de tot ce ține de repararea și reglarea bicicletelor. Sunt responsabil și de preluarea și returnarea bicicletelor reparate, însă simt că cea mai mare contribuție a mea este expertiza tehnică.”
Paul, mecanicul woom
Mai mult timp pentru voi
Trăim în lumea părinților și a copiilor. Facem tot posibilul să le facem viața mai ușoară. Acolo unde scutim timp, câștigăm amintiri la pedale. Cu toții ne dorim să avem cele mai frumoase amintiri alături de copii, iar un program încărcat la muncă și acasă nu ajută deloc.
❓Cum te scutește service-ul de biciclete woom de timpi pierduți?
1. Abonamentul tău
De acum, fiecare nou woom vine cu un abonament gratuit la service-ul nostru de biciclete. Ai 3 vizite pe care le poți folosi oricând timp de 2 ani.
Înainte de programare, nu uita să verifici 🗺️harta localităților disponibile.
2. Programarea este online
Pentru o programare, tot ce trebuie să faci este să alegi data și ora pentru vizită. Paul, mecanicul woom, preia solicitarea ta și pornește cu mașina spre tine. Tu doar trebuie să fii acasă pentru a preda bicicleta mai departe. 👍
Poți folosi intervențiile pentru orice fel de problemă, însă te sfătuim să le păstrezi pentru lucruri cu adevărat serioase.
💡Dacă ai o întrebare tehnica dar nu ești sigur ca e nevoie de intervenția unui mecanic, trimite-ne mesaj la adresa de e-mail: info@woombikes.ro și te ajutăm, rezolvând telefonic sau pe e-mail.
3. Venim. Preluăm. Reparăm.
Așa cum am spus, Paul vine direct la tine acasă. Repară bicicleta pe loc sau o preia la service, în funcție de problema pe care o are și o aduce înapoi ca nouă. Ceea ce înseamnă că nu trebuie să te mai deplasezi să lași apoi să ridici bicicleta de la service. Ne ocupăm noi de asta. După reparație, vom stabili telefonic o nouă dată la care să-ți aducem bicicleta înapoi.
❓Ce ne-am fi dorit să facem altfel?
🛠️🚲Service-ul de biciclete woom este disponibil doar pentru clienții din București și câteva localități din împrejur. Într-o lume ideală, am fi avut parteneri în toate județele, astfel încât toți clienții din întreaga țară să poată beneficia de el. Cu toate acestea, încă suntem o echipă mică și dedicată. Ceea ce este important pentru noi, în acest moment, este să ne concentrăm pe realizarea lucrurilor corect și eficient, așa cum ne-am dori și noi să beneficiem de alte servicii. O rețea mai extinsă de colaborări sau oferirea serviciului retroactiv (pentru bicicletele deja vândute) nu ne-ar permite să asigurăm în acest moment calitatea și eficiența serviciilor. Din acest motiv, momentan, service-ul de biciclete woom va fi exclusiv disponibil în București și împrejurimi.
Ai cumpărat o nouă bicicletă woom după lansarea service-ului? Tocmai ai primit un nou beneficiu la pachet! Află tot ce trebuie să știi despre service-ul de biciclete woom!
Dacă încă nu am făcut cunoștință și ești pentru prima dată pe blogul nostru, aici afli totul despre woom!
Sfaturi de pedalat & experiențe woom pe care să le descoperi:
Cum să-ți pregătești bicicleta pentru sezonul de pedalat?
Cel mai bun prieten al copilului tău