VENIM. PRELUĂM. REPARĂM.

3x intervenții de service gratuite
cu fiecare bicicletă woom din magazinul nostru online.

Inclus la
achiziție

 

Cumperi orice bicicletă woom de pe site-ul nostru și ai 3 intervenții de service gratuite.

 

Pentru bicicletele cumpărate dupa 26.03.2024, în București și anumite localitați limitrofe.

Simplu și
Rapid

 

Venim, preluăm bicicleta, o reparăm și o aducem înapoi. Dacă problema e simplă, o reparăm chiar la tine acasă.

 

Apoi poți sta liniștit, cel mic poate pedala în siguranță.

Garanția
calității

 

Noi cunoaștem cel mai bine bicicletele woom.

 

Lasă-le pe mâinile noastre și te asiguri că pot fi folosite în siguranță pentru mult timp!


Unde este valabil?

Anchor Example

Ne deplasăm oriunde în Bucureștiului și în următoarele localități limitrofe:

 

  • Voluntari, Otopeni, Mogosoaia, Corbeanca (Tamași, Ostratu), Bragadiru, Popesti Leordeni, Chiajna, Rosu, Ștefaneștii de jos

Cum funcționează?

abonament service woom

Pasul 1. Abonamentul de service woom

 

Îl primești gratuit alături de fiecare bicicleta woom cumpărata din magazinul nostru online.

 

Beneficiezi de el timp de 2 ani, până la consumarea celor 3 intervenții incluse.

 

Venim pentru orice situație, însă îți recomandăm să îți păstrezi intervențiile pentru cazuri cu adevărat serioase.

 

Supus unor termene și condiții.


 

Pasul 2. Programare online

 

Te programezi simplu și rapid chiar în partea de jos a acestei pagini.

 

Alegi data și ora la care vei fi acasă iar în ziua respectivă aștepți vizita mecanicului nostru. 


 

Pasul 3. Ridicare

 

În ziua programării te vom contacta pentru a re-confirma vizita la ora și locația precizate de tine. Apoi venim și ridicăm bicicleta.

 

Tot ce rămâne de făcut este să găsești alte moduri de a consuma energia celor mici pentru câteva zile. 


 

Pasul 4. Reparații

 

Ducem bicicleta în atelierul nostru și îi oferim toată grija de care are nevoie, la fel cum faci și tu cu cei mici!

 

În cazul în care anumite piese trebuie înlocuite în afara garanției, te vom contacta pentru a alege o soluție.


 

Pasul 5. Returnare

 

Stabilim telefonic o nouă dată la care să aducem bicicleta înapoi și vă urăm distracție plăcută în continuare!

 

Vei primi și o fișă de service în care vei regăsi operațiunile efectuate în mod detaliat.

Nu uita să ai abonamentul la tine pentru a putea să marcăm pe el intervenția.

 

Acum copilul tău poate descoperi în continuare plăcerea de pedala în siguranță!

Anchor Example

Programează-te pentru o vizită de service!


 

La bicicletă nouă, beneficii noi!

 

Primești abonamentul de service cu fiecare bicicletă nou cumpărată.

 

Pe care o alegi?

 

 

1,5 - 3,5 ani sau 82 - 100 cm

 

Sold out

3 - 4,5 ani sau 95 - 110 cm

 

Sold out

3 - 4,5 ani sau 95 - 110 cm

 

Sold out

4 - 6 ani sau 105 - 120 cm

 

Sold out

4 - 6 ani sau 105 - 120 cm

 

Sold out

6 - 8 ani sau 115 - 130 cm

 

Sold out

7 - 11 ani sau 125 - 145 cm

 

Sold out

10 - 14 ani sau 140 - 165 cm

 

Sold out

 woom OFF & OFF AIR 

6 - 8 ani sau 118-130 cm

 

Sold out

7 - 11 ani sau 128 - 145 cm

 

Sold out

10 - 14 ani sau 140 - 165 cm

 

Sold out

6 - 8 ani sau 118 - 130 cm

 

Sold out

7 - 11 ani sau 128 - 145 cm

 

Sold out

10 - 14 ani sau 140 - 165 cm

 

Sold out

 woom UP 

7 - 11 ani sau 128 - 145 cm

 

Sold out

10 - 14 ani sau 140 - 165 cm

 

Sold out

Q&A

Vă ocupați de service și pentru bicicletele mai vechi? 

Service-ul mobil woom este un beneficiu acordat doar cu bicicletele noi, cumpărate de pe site începând cu 26.03.2024.

Am luat această decizie pentru a putea asigura rapiditatea și eficiența intervențiilor. Intrucât numărul bicicletelor aflate deja în circulație este considerabil, acordarea service-ului pentru toate dintre ele ar putea duce la timpi de așteptare îndelungați pentru toți clienții.

 

În cazul bicicletelor mai vechi, rămânem în continuare disponibili la adresa info@woombikes.ro pentru a găsi cea mai bună soluție în funcție de problema și nevoile dvs.

Pot beneficia de service-ul mobil woom contra cost? 

Din păcate nu putem garanta service-ul mobil woom, nici chiar contra cost, pentru alte biciclete decât cele cumpărate de pe site-ul nostru începând cu 26.03.2024.

Prin această decizie asigurăm eficiența și rapiditatea intervențiilor, întrucât a face service-ul disponibil pentru toate bicicletele aflate în circulație ar putea duce la timpi de așteptare îndelungați pentru toți clienții.

 

În cazul oricărei probleme tehnice, vă rugăm să ne contactați la info@woombikes.ro și vom găsi cea mai bună soluție pentru problema și nevoile dumneavoastră.

Fișierele de tip cookie ne ajută să oferim o experiență mai bună. Folosind serviciile noastre, sunteți de acord cu termenii nostri de utilizare a fișierelor de tip coockie.  Mai multe informații